luni

...

nu sunt atat de batran.. dar am prins putin din perioada cand asteptai cu nerabdare o scrisoare.. iti storceai creieru sa scrii ceva frumos. indragostitii scriau poeme in care incercau sa redea frumusetea iubitei folosind figuri de stil, incercand sa gaseasca o rima nefolosita de nimeni pentru dor.
trecand peste peste perioada asl-ului ajung la prezent.. unde orice pusti si orice copila folostete chestii de genu LOL, BRB, OMG etc. in limbajul vorbit.. cand nu poate scrie o singura propozitie fara sa stalceasca de cateva ori limba romana .. sa faca prescurtari care nu isi au rostul.. fara punctuatie.. uzul gramiticii neimportant.. evoluam? desigur ca nu.. involuam.. limbajul a ajuns din nou la ceea ce probabil foloseau oamenii cavernelor..
azi nimeni nu mai scrie.. toti bloguiesc.. nimeni nu mai vorbeste.. sms-uiesc..
se creeaza si se distrug asa zise relatii prin emoticoane.. riscam sa uitam cum sa zambim..

3 comentarii:

Anna spunea...

Zambetul nu se uita. Il mai acopera valurile uneori.

Haha. Si eu nu sunt atat de tanara ca sa stiu ce inseamna LOL, BRB...

Acelasi spunea...

ma simt onorat ca imi citesti prostiile

acum depinde ce valuri.. cele din vama veche aduc inapoi zambetul.. sau cel putin o faceau..

eu le-am gugaluit candva

Anna spunea...

Mie imi plac prostiile.
:)