miercuri

fericirea.. fericirea e mana in mana cu iubirea..iubirea regasita in lucruri mici, singuratate sau suflete pierdute..
fericire e atunci cand saruti marea.. atunci cand imbratisezi norii si stelele.. atunci cand alergi razand cu luna.. atunci cand primesti ploaia pe pielea-ti arzanda si-n plete..
fericirea e in nebunie si nebunul e frumos..
fericirea e in frumos.. frumosul de orice fel.. de la muzica.. la lumea vazuta prin obiectivul unui artist... de la ochii inlacrimati si plini de bucurie ai unui batran... la zambetul unui copil.. de la adierea vantului prin plete intr-o zi torida .. la primii fulgi de nea topiti in palma ..
fericirea e visare si foc.. fericirea e in dansul venit din inima..
fericirea e in gandurile si randurile tale
saruta marea din partea mea.. sa nu-mi duca dorul.. un an trece repede

7 comentarii:

Anna spunea...

Mi-era dor de tine.

Acelasi spunea...

am revenit.. m-am gandit ca ar cam fi cazul sa te mai obosesc cu ceva tampenii marca visatorul.. mi-au lipsit.. mi-ai lipsit.

Anna spunea...

Acum ce asculti?

Acelasi spunea...

Pe fundal: http://www.youtube.com/watch?v=ZrlhawRComo
Invatand pentru restanta de maine.

Anna spunea...

Si mie imi place Mraz.
Cel mai mult asta :
http://www.youtube.com/watch?v=mTrHpUapvTw&feature=related

Anna spunea...

Cum a fost?

Acelasi spunea...

Greu. Dar am trecut cu bine. Mai e una.